Zapraszamy na listopadowe
Spotkanie Klubu Kobiet Przedsiębiorczych,
które odbędzie się 8 listopada o godz. 18.00 w nowych wnętrzach Instytut „Masz w sobie MOC”,
przy ul. Królowej Jadwigi 25/3 w Lesznie.
Temat: „Skuteczna Strategia Sprzedaży – o tym, jak powstają strategie sprzedaży, które łączą niezwykłą skuteczność i działanie z klasą.”
Prelegenci: Agnieszka Kazuś – Musiał i Piotr Płóciennik
STRATEGIA SPRZEDAŻY – SKUTECZNIE I Z KLASĄ
Zaprojektowanie i wdrożenie skutecznej strategii sprzedaży zdecyduje o tym, czy nasza firma będzie się rozwijać, czy walczyć o przetrwanie. O tym, jak projektuje się i wdraża skuteczne strategie sprzedaży porozmawiamy wspólnie z Agnieszką Kazuś Musiał – Prezesem Zarządu DBL i Piotrem Płóciennikiem – Prezesem Zarządu Salesberry na wrześniowym spotkaniu Klubu Kobie Przedsiębiorczych.
Osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem to grupy zawodowe o najniższym wskaźniku zaufania. Według badań Gallupa tylko 8% respondentów wysoko ocenia standardy etyczne sprzedawców i marketingowców. Podobnie jest w Polsce – badania CBOS społecznej oceny uczciwości i rzetelności zawodowej pokazują, że sprzedawcy należą do grup o bardzo niskim zaufaniu społecznym (porównywalnym z politykami).
Tak niski poziom zaufania do osób pracujących w sprzedaży ma kilka konsekwencji. Niewiele osób chce pracować w sprzedaży, bo postrzega ten zawód jako nieodłącznie związany z nieuczciwością. Natomiast osoby zajmujące się sprzedażą muszą na co dzień radzić sobie z tym, że większość osób postrzega je jako nieuczciwe. Co gorsze, często używane schematy redukcji dysonansu poznawczego powodują, że osoby pracujące w sprzedaży mogą mieć tendencję do tego, by utrwalać nawyki usprawiedliwiania własnego działania, nawet jeśli prowadzą działania, które przez Klientów oceniane są jako nieuczciwe.
Porozumienie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest bardzo trudne, bo Klienci z założenia (9 na 10 osób) przyjmują, że rozmawiając ze sprzedawcą mają do czynienia z osobą, która jest skoncentrowana na osiągnięciu swoich własnych celów i jest gotowa na to, by wprowadzić ich w błąd, jeśli to pozwoli jej na realizację własnych celów. Im bardziej handlowcy doskonalą techniki sprzedaży na kolejnych niskiej jakości szkoleniach, tym sytuacja staje się dla nich gorsza.
Czy w takim razie istnieje wyjście z tej sytuacji? Porozmawiamy o tym, jak buduje się i wdraża strategie sprzedaży łączące skuteczność i działanie z klasą.
—–
W programie spotkania:
– prelekcja
– Networking z kobietami biznesu
– loteria wizytówkowa i upominki od Partnerów KKP
– poczęstunek
– wspaniała atmosfera i bezcenne nowe relacje
Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpłat.
Przewidywany czas spotkania 2,5 h.
Opłata za udział w spotkaniu wynosi 100 zł netto (plus 23 % VAT).
Zapraszamy serdecznie!