Spotkanie KKP „Sytuacje kryzysowe a wizerunek firmy „

Data: 26 lutego, 2020
Godzina: 19:00
Miasto: Poznań
Opłata: 184,50 zł

Zapraszamy na Spotkanie Klubu Kobiet Przedsiębiorczych,
które odbędzie się 26 lutego 2020 r. o godz. 19.00.
w redakcji codziennypoznan.pl w Starym Browarze w Poznaniu.

Temat: „Sytuacje kryzysowe a wizerunek firmy. Przykłady działań naprawczych.”
Gość Specjalny i prelegent: Sebastian Drobczyński

Czy wiesz, że jednym z największych zagrożeń dla Twojej firmy są sytuacje kryzysowe? Budujesz wizerunek firmy latami, a jeden błąd lub pomówienie może zniszczyć jej dobre imię i pozycję na rynku. Pamiętaj, że ratunkiem jest dogłębna analiza aktualnego stanu i odnalezienie źródła problemu. Na spotkaniu dowiesz się między innymi: kiedy mówimy o kryzysie, jakie rodzaje kryzysu mogą nas spotkać, jak zarządzać sytuacją kryzysową, czy wreszcie w jaki sposób współpracować z mediami. Te i inne zagadnienia przydadzą Ci się do ochrony wizerunku Twojej firmy.

 

************

Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu istnieje już ponad 25 lat. Kształci w taki sposób, aby pokazać, że możliwe jest łączenie nauki z pracą i życiem prywatnym. Działa w myśl idei work-life balance. WSB w Poznaniu oferuje nie tylko studia licencjackie i magisterskie, ale również:

• studia podyplomowe

• kursy i szkolenia

• studia MBA dla kadr menedżerskich.

• Uniwersytet Każdego Wieku

Ofertę studiów i szkoleń tworzy dla osób pracujących w różnych branżach, w różnym wieku i z różnymi zainteresowaniami, zawsze jednak na podstawie badań i potrzeb płynących z rynku pracy. Programy kształcenia powstają po konsultacjach z ekspertami zatrudnionymi w danej branży. To oni wiedzą najlepiej, jakie umiejętności musi nabyć student lub słuchacz, aby w przyszłości ubiegać się o wymarzone stanowisko, zdobyć awans lub zmienić miejsce pracy.

Zapewnia wysoki poziom kształcenia, co potwierdza wysoka pozycja w ogólnopolskich rankingach Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu zajęła pierwsze miejsce w Polsce wśród najczęściej wybieranych uczelni niepublicznych na studia niestacjonarne i drugie miejsce na studia stacjonarne.
*wg opublikowanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego informacji o wynikach rekrutacji na rok akademicki 2019/2020

************

W programie Spotkania KKP:

* prelekcja i rozmowa z Sebastianem Drobczyńskim
* Networking z kobietami biznesu
* loteria wizytówkowa i upominki od Patnerów KKP
* poczęstunek świąteczny
*wspaniała atmosfera i bezcenne nowe relacje

Partnerzy Spotkania KKP: m.in.

– Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
– MINI Smorawiński
– Mandala Beauty Clinic

Partnerzy medialni Spotkania KKP:

– My Company Polska
– Codziennypoznan.pl
– Sukces po poznańsku
– Boss:ka

Przypominamy, że ilość miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność wpłat.
Zapisy do dnia 25 lutego włącznie.

Przewidywany czas spotkania ok. 3 h.
Opłata 184,50 zł brutto ( 150 zł netto plus 23 %Vat).

Zapraszamy serdecznie!

 

 

Sebastian Drobczyński – ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej

Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze kreowania i ochrony wizerunku osób i instytucji/firm oraz public relations. Praktyk marketingu politycznego. Spin doctor.

Specjalizacja: prowadzenie skutecznych kampanii wizerunkowych, kreowanie wizerunku osób i instytucji/firm, media relations, zarządzanie zespołami ludzkimi, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i ochrona przed black magic.

Od 1998 roku opracowuje i przeprowadza szkolenia i warsztaty m.in. z zakresu: autoprezentacji, wystąpień publicznych, komunikacji, negocjacji, wywierania wpływu, kształtowania i kreowania wizerunku, media relations, zarządzania zespołami ludzkimi, rozwiązywania sytuacji kryzysowych i ochrony przed black magic.

Jest autorem książek i artykułów. Twórcą koncepcji kampanii wizerunkowych, informacyjno-promocyjnych dla podmiotów samorządowych i firm. Opracowuje koncepcje i realizuje kampanie promocyjne, medialno-informacyjne.

Posiada doświadczenie w zakresie budowy i rozwoju mediów: gazet, radia i telewizji. Jest doradcą partii politycznych i polityków, korporacji, członków zarządów firm oraz instytucji państwowych i samorządowych w zakresie tworzenia i kreowania wizerunku oraz ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej.

Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu klientów do wystąpień publicznych i współpracy z mediami. W 2010 roku ukończyłem Seminarium Producenckie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi i Akademii Telewizyjnej TVP S.A. W latach 2010-2012 byłem związany z TVP Poznań jako członek kadry menedżerskiej. Nadzorował między innymi tworzenie i realizację audycji informacyjnych oraz publicystycznych oddziału. Prowadził telewizyjny program publicystyczny Przy jednym stole. Obecnie jest związany z mediami pod kątem budowy i kreowania wizerunku podmiotów medialnych.

Jako wykładowca akademicki i praktyk prowadzi zajęcia ze studentami i słuchaczami studiów podyplomowych dla takich uczelni jak: Collegium Da Vinci (dawna: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu), SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu i w Szczecinie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Jest autorem programu i kierownikiem merytorycznym Studiów Podyplomowych Kreowanie wizerunku na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczy.

Komentuje wydarzenia dla mediów, w tym między innymi: Polsat News, TVN24BiS, TVP S.A., Onet, WirtualneMedia, WTK (Wielkopolska Telewizja Kablowa), Radio Poznań, Radio Szczecin, Halo Radio, Radio Zet, Radio RMF FM, Gazeta Pomorska, Gazeta Wyborcza, Głos Wielkopolski, Newsweek Polska, Press.pl, Rzeczpospolita.

1

Partnerzy

Sebastian Drobczyński – ekspert ds. wizerunku i komunikacji kryzysowej

Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze kreowania i ochrony wizerunku osób i instytucji/firm oraz public relations. Praktyk marketingu politycznego. Spin doctor.

Specjalizacja: prowadzenie skutecznych kampanii wizerunkowych, kreowanie wizerunku osób i instytucji/firm, media relations, zarządzanie zespołami ludzkimi, rozwiązywanie sytuacji kryzysowych i ochrona przed black magic.

Od 1998 roku opracowuje i przeprowadza szkolenia i warsztaty m.in. z zakresu: autoprezentacji, wystąpień publicznych, komunikacji, negocjacji, wywierania wpływu, kształtowania i kreowania wizerunku, media relations, zarządzania zespołami ludzkimi, rozwiązywania sytuacji kryzysowych i ochrony przed black magic.

Jest autorem książek i artykułów. Twórcą koncepcji kampanii wizerunkowych, informacyjno-promocyjnych dla podmiotów samorządowych i firm. Opracowuje koncepcje i realizuje kampanie promocyjne, medialno-informacyjne.

Posiada doświadczenie w zakresie budowy i rozwoju mediów: gazet, radia i telewizji. Jest doradcą partii politycznych i polityków, korporacji, członków zarządów firm oraz instytucji państwowych i samorządowych w zakresie tworzenia i kreowania wizerunku oraz ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej.

Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu klientów do wystąpień publicznych i współpracy z mediami. W 2010 roku ukończyłem Seminarium Producenckie Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi i Akademii Telewizyjnej TVP S.A. W latach 2010-2012 byłem związany z TVP Poznań jako członek kadry menedżerskiej. Nadzorował między innymi tworzenie i realizację audycji informacyjnych oraz publicystycznych oddziału. Prowadził telewizyjny program publicystyczny Przy jednym stole. Obecnie jest związany z mediami pod kątem budowy i kreowania wizerunku podmiotów medialnych.

Jako wykładowca akademicki i praktyk prowadzi zajęcia ze studentami i słuchaczami studiów podyplomowych dla takich uczelni jak: Collegium Da Vinci (dawna: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu), SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu i w Szczecinie, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

Jest autorem programu i kierownikiem merytorycznym Studiów Podyplomowych Kreowanie wizerunku na SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczy.

Komentuje wydarzenia dla mediów, w tym między innymi: Polsat News, TVN24BiS, TVP S.A., Onet, WirtualneMedia, WTK (Wielkopolska Telewizja Kablowa), Radio Poznań, Radio Szczecin, Halo Radio, Radio Zet, Radio RMF FM, Gazeta Pomorska, Gazeta Wyborcza, Głos Wielkopolski, Newsweek Polska, Press.pl, Rzeczpospolita.